Senin, 17 Januari 2011

Aku dan Dua-ku

Maafkan bila ku telah tinggalkanmu
Maafkan aku jika ku mengkhianatimu
Maafkan pula jika ku mengecewakanmu

Tapi..
Inilah aku
aku yang sungguh kotor di mata Tuhan
aku yang sungguh hina di mata kalian
aku yang sangat menjijikan di mata semuanya

Tapi..
Inilah aku
Aku dan Dua-ku
Merupakan sesuatu yang tak mungkin terlepas
Merupakan sesuatu yang tak mungkin hilang

Tapi..
Inilah aku
Aku yang sungguh penipu
Aku yang sungguh bodoh

Maaf bila ku menyakiti perasaanmu

Mungkin aku orang yang paling munafik diantara semuanya
Berapa banyak yang sudah kutipu dengan DUA - KU

Aku yang sendiri
Dan tanpa DUA - KU
Sungguh tak ada apa - apa

Maafkan semua kesalahanku
Maka, kuputuskan untuk keluar dari ini semua

Terima kasih telah tunjukkan arti sahabat padaku
Terima kasih telah tunjukkan arti sebuah pertemana dan kepercayaan
Terima kasih untuk semua




- Sungguh ku kan rindukan kalian -

0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Cute Ghost Boo